Tack, men nej tack.

Skickade nyss ett mail till Modell-för-en-dag-grejen och avbokade min tid.
Känner mig så sunkig för tillfället, så att vara med på bild är det sista jag är sugen på. Och skulle det bli bra bilder så har jag ändå inte råd just nu. Eller, jag har högre prioriteringar på min shoppinglista!

Jag skulle gärna ta några fina bilder på magen, men det tar jag hellre när den är större. Har lite bilder i huvudet hur jag vill att dom ska se ut.. Någon som vet någon duktig, inte alltför dyr fotorgaf i närheten?

Kommentarer
Postat av:

Fotograf Tille i stan, han är jätte duktigt. kolla gärna hans hemsida. tille.se

2011-05-23 @ 20:22:21
Postat av: Emelie

Jag kan fota er Jenny helt gratis!:)

Med skolan kamera:)

2011-05-23 @ 22:51:20
Postat av: Emelie

Jag kan fota er Jenny helt gratis!:)

Med skolan kamera:)

2011-05-23 @ 22:52:09
Postat av: Jenny

Får kolla upp det! Och det kan du få göra emmelie! Får nu ha kameran över sommarn också?

2011-05-24 @ 06:25:17
Postat av: Ela

Hej Jenny!

Har följt din blogg länge, men har nog inte skrivit något till dej innan.

Jag är imponerad av er styrka och hoppas allt blir bra i framtiden.

Jag vet om en tjej som tar jättefina bilder, mycket svartvitt men färg också.

Maila mej om du är intresserad.

Kram Ela!

2011-05-24 @ 07:22:01
Postat av: emelie

Jag kan fråga mina lärare:)

2011-05-24 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback