Tisdag.

Så skönt med sovmorgon! Hade gärna tagit en dag till, men imorgon ska man upp igen. Känns som att jag har massvis att göra idag, men jag håller mig till det nödvändigaste.
Ska straxt ta en promenad till kyrkogården, sen en runda på stan. Shoppingsugen!
Ska träffa Jasmine och Smilla senare i eftermiddag, och sen antar jag att min hårt arbetande man vill ha mat när han kommer hem ikväll.

Jag har suttit och tittat runt på bebiskläder på internett hela förmiddagen. Är så sugen på att köpa något fint, men vågar inte riktigt än. Men om ett par veckor så, för det är klart att den här lillen ska ha lite nytt och fint också, inte bara låna storasysters(förvisso oanvända) kläder.
Finns så mycket sött!
Snart får vi ta och kika på vagn också, eftersom det är några månaders leveranstid. Christoffer skulle helst vänta med allt, tills han har fått ut en frisk bebis. Han vill inte bli "blåst" en gång till.
Jag försöker njuta av den här tiden och alla förberedelser, men visst är jag väl medveten om att slumpen har ett gott öga till oss.
Har man prickat in den lilla procenten i 0,001%, så känns 1% helt plötsligt enorm.
Nu var den procentet tagen helt ur luften, men om man tänker på allt som kan gå fel, så måste det ju ligga någonstans där. Minst. Eller?
Inte vet jag, men har man varit med om det innan, så känns det mer som 50/50.



Fina körsbärsträdet<3


Kommentarer
Postat av: Angie

Ville bara tipsa dig om en bra sida med barnvagnar där det bara är någon veckas leveranstid.. www.kopbarnvagn.se

2011-05-10 @ 19:56:09
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ok tack, ska ta mig en titt!

2011-05-10 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0