Alla helgons dag.

Idag tänker jag extra på dom som inte finns med oss längre.
Mest på dig Stella.
Det blev jobbigare än jag var beredd på, och tårarna trillade på både mig och din pappa.
Fick anstränga mig för att inte tappa det helt.
Lustigt att man känner sig dum för att gråta på kyrkogården..

Du hade det jättefint hos dig ikväll, och hade massa ljus som lyste upp i mörkret!
Gladast blir nog jag av att se ljusen som folk har tänt!
Betyder massor!

Saknar dig så det gör ont, och kramar om dom jag har hos mig lite extra hårt ikväll.


Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Jättefint hos Stella!! Förstår att du saknar henne...

2011-11-06 @ 10:08:33
Postat av: marina

Gud va vackert hos Stella. Är helt hundra på att hon finns med er hela tiden :)

2011-11-07 @ 19:05:16
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0