Grannar.

En av våra grannar kom förbi ikväll med en(två)presenter till Ebba!
En tröja och en söt mössa hon hade stickat.
Glad överaskning!
Det har var samma granne som visade sitt stöd för ett år sedan med en blomma.

Idag har jag för övrigt bara latat mig, inte gått utanför dörren.
Städade Christoffers gaderob och lagade mat, men inte mycket mer.
Imorgon händer det lite mer, och Ebba får starta dagen med att träffa sina polare!
Sen är det bara slit resten av dagen, så hoppas bruden sover bra inatt.
Just nu ligger hon på min axel och kliar mig på ryggen.
Kanske dags att fila naglarna?;)



Kommentarer
Postat av: mamma till vanessa

sööt mössa!!

2011-11-22 @ 09:12:06
URL: http://minvanessa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0