Jag mår BRA.

Ebba måste ha varit helt slut efter dopet, sov till 06 idag!!
Och så jäkla gott jag har sovit!

Idag ska jag ta upp och titta igenom alla fina presenter hon fick.
Inser också att vi behöver köpa en stor byrå som hon kan ha alla saker i.
Ut med tv-bänken alltså!
Någon som vill köpa en vit lite billigt?
Har även en 160-säng(ramen) och sängbord som jag vill bli av med! Kan lägga ut bilder.

Idag får det bli en promenad till stan och julskyltningen.
För er som inte har koll på Oskarshamn så är den här månaden den enda då affärerna har öppna på söndagar.
Vi är även en av dom få städer som saknar h&m, cubus, Gina tricot, indiska, stadium m.m...
Vad har vi då?
Domus! Det slår jag vad om att inte ni har;-)

För övrigt så är jag så nöjd med livet just nu.
Jag är så glad över min lilla familj att det inte går att beskriva.
Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0