Mys.

Var gråtfärdig när C åkte till jobbet. Tre nätters jobb, 18-06.
Kvällarna brukar vara tuffa, och jag brukar alltid vara helt slut när morgonen kommer och C slutar jobbet.
Skillnaden är att han går och lägger sig då, och min dag bara har börjat.
MEN, än så länge har Ebba varit hur gosig som helst!
Och just nu ligger hon och snarkar i min famn:-)
Men i julklapp önskar jag mig ett dag-jobb till Christoffer.

Medans han vilade idag så hängde Ebba och jag på stan, var och vägde oss(eller ja, henne)på BVC, och hälsade på Stella.
Nu ligger hon i sin säng och blarrar för fullt.
Världens bästa!

Hoppas dock hon somnar snart, för det gör iallafall jag!;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0