Typiskt.

Det blev C som fick rulla köttbullarna istället medans jag drog ett varv med dammsugaren.
Blev lika goda ändå;-)

Dom här jobbnätterna(Christoffers alltså) tar knäcken på mig! Och när han fick sitt schema för december så visade det ännu fler nattpass.
Ååh, kan man gå in i väggen när man är mammaledig??
Usch vad dum jag känner mig, men det blir så mycket när man är helt själv nästan hela dygnen.

Nu har jag pussat lillfisen godnatt, så förhoppningsvis somnar hon straxt.
Helst innan 21, för då vill mamma titta på tv'n;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man kan! Magnus jobbar också nätter mycke, å ja blir tokig på att inte få nån avlastning å va ensam me leah...

Kram kajsa

2011-11-29 @ 22:31:53
Postat av: Johanna Andersson

Har du ingen som kan ta lillan i vagnen och gå ett varv så att du får koppla av lite på dagen och bara vara för dig själv en stund...

Klart att man kan få det lite tufft trots att man "bara är hemma" med en liten! Förstår att du, trots att du verkligen älskar din familj, tycker att det är jobbigt ibland! Det får man tycka =)

2011-11-30 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0