Det lilla.

Inte så dumt med höst ändå<3


Kommentarer
Postat av: AnnnaJo

Hej,

ville bara säga att jag spenderade några timmar igår med att läsa din blogg från hösten förra året. Det hela resulterade i huvudvärk efter att jag gråtit så mycket... Jag är själv gravid, vilket säkert förstärker alla känslor som du beskriver om att förlora ett barn. Ingen kan förstå vad ni gått igenom. Jag vill egentligen bara säga att jag tänker på er och att jag är så glad att ni har er lilla Ebba, hon är verkligen ett mirakel. Stella skulle vara stolt över sin syster. Va rädda om er och om varandra! kram

2011-10-20 @ 10:32:52
Postat av: Jenny

Grattis till din bebis!=) och det kanske inte är den bästa läsningen när man är gravid, men vi var undantaget, det kommer gå jättebra för dig!:)

2011-10-20 @ 11:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0