Feber.

Hemma igen från fotboll och Maxi. Jag har precis skållat mig i en varm dusch, fryser så jag skakar!
Febern har gått upp, och jag känner mig lite groggy.
Ebba får köra lite extra med pappa ikväll känner jag!

Är riktigt glad över våran nya febertermometer mamma köpte till oss i Ullared.
Ni vet en sådan vi tyvärr inte hade när vi var små, som tar tempen i örat på en sekund.
Den är kanon!
Och Ebba har fått ta några tempar då jag är livrädd att smitta henne.

Den här termometern kostar över 600 kr på apoteket.
300 kr på netonnet.
Och HUNDRAFYRTIONIO KRONOR i Ullared.
Jag hade köpt en hur eller hur, men det här känns ju himlans mycket bättre!=)

Nu vill en hungrig tjej ha mat.
Inte jag alltså!
Eller jo, det också. Men det får pappa fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0