Söndag.

Christoffer fick hoppa in och jobba natt, så vi har haft lite tjejmys här hemma!
Nu försöker jag dock få en övertrött tjej att somn, inte det lättaste!
Så alla ni som tycker att hon jämt sover när ni träffar henne, kom hit en kväll vid läggningen;-)

Varit i Tjuståsa och fikat, och innan dess blev vi bjudna på mat av pappa!

Mamma har varit och ränt i Ullared(igen), så imorgon ska jag hämta gummiplupparna(ni vet) till spjälsängen som jag bad henne köpa hem.
Får se om vi får på dom tills imorgon kväll.
Jag förväntar mig ett mindre mirakel;-)

Nu verkar lilla damens ögonlock gå igen!
Lustigt, trotts att jag är galet slutkörd och har fullt upp med Ebba, så funderar jag redan på när hon ska få ett småsyskon..
Älskar det här livet!
Dock får det dröja ett par år, vill absolut inte vara gravid på ett bra tag, och framför allt vill jag njuta av den underbara tjej jag har:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0