36+0

Inatt kom smärtan som jag hade i tisdags tillbaka.
Gjorde så ont, och jag kunde inte låta bli att bli lite rädd. Fick bli en varm dusch mitt i natten, och la mig sedan med en värmekudde på det onda. Om det var det som hjälpte, eller om det gick över av sig själv vet jag inte, men efter någon timme släppte det.
Svårt att förklara hur det känns, men ungefär som en megavärk på enbart vänster sida som håller i sig i den där timmen.
Kanske ska ringa sjukvårdsupplysningen på måndag..

Iallafall, idag går jag in i vecka 38, 37+0!
Och jag känner mig nu riktigt full.
Ja, inte full som i berusad, utan fullpackad. Det kan inte få rum ett gram till i magen! Så ikväll ska jag ta ett snack med bebis. Vet att den inte har någon skyldighet att komma ut på ytterliggare 20 dagar, men ska se om vi kan förhandla lite..
Mötas på mitten Lixom;)

Är helt slut, men får väll vila upp mig en liten stund innan jag börjar med maten.
Cevapcici med klyftpotatis och tzatsiki står på menyn!
Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !! Det kan inte vara så att du drabbats av gallsten... Det gjorde ja under min första graviditet... Ja blev verkligen jätte rädd första gången och det är precis som du skriver på vänster sida, maler och nöter...

2011-09-10 @ 22:08:12
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Förhandla med bebisen o se till att den lill* kommer ut snart :D Själv har jag aldrig behövt vänta in i det sista - jag blir igångsatt i vecka 37... men ändå :)

2011-09-11 @ 03:07:16
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Ella

Sicken förhandlare du är Jenny ;) <3

2011-09-11 @ 09:01:46
Postat av: Elin

Det gick ju all tiders det där med förhandlingen! Stort grattis till flickan!

2011-09-11 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0