Ett år sen..

Du kom till oss och lämnade oss i samma stund.

Älskade Stella

Vi fick bara låna dig en kort stund. Du var för fin för den här världen. Jag vet att du är på en bättre plats nu, där andra kommer ta hand om dig till vi möts igen. Jag och din mamma kommer allid ha dig i våra hjärtan vi ska alltid vara stolta över dig vår älskade dotter.
Du kommer alltid finnas med oss.
Vila i frid pappa älskar dig.

Det här "talet" höll jag till dig på din begravning de var de tveklöst jobbigaste och svåraste jag gjort i hela mitt liv men något som jag är glad över att jag klarade för de här orden är något som jag står för och vet att jag hållit under detta år. Jag har aldrig undanhållit att jag har en dotter jag har alltid berättat om dig när folk frågat, Jag e så förbannat stolt över att vara din pappa.

Du kom till oss som den finaste ängeln som någonsin skådats och du förändrade mitt liv totalt jag kan säga att jag är en helt annan människa nu än för ett år sen och de tackar jag dig för min ängel.
Jag vet att du har gjort mig till en mer ödmjuk människa som tycker att livet är värt mycket mer nu, du lärde oss hur fort allt kan förändras och de är jag tacksam för<3

Idag fyller du ett år jag funderar ofta på hur du hade förändrats hur du utvecklats hur mycket du lärt dig...
Kanske skulle du kunnat gå nu de är jag ganska säker på vem hade du varit mest lik?
Vad hade du tyckt om katterna? Vad hade du ätit idag av mig hade du iaf fått tårta =)

Jag saknar dig så oerhört varje dag även om det inte alltid syns inte utåt så är det ett hål i mitt hjärta en bit som följde med dig dit du är idag jag får tillbaka den när vi möts igen.

Saknar dig Älskar dig// Pappa.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mycket fint skrivet och ett stort grattis till er fina dotter på hennes 1-årsdag, hoppas hon blir värdigt firad där hon befinner sig.

// En nybliven mamma som följt denna blogg ett tag, blivit väldigt berörd av er historia, gråtit många tårar för er skull och önskar er all lycka när ni snart blir föräldrar för andra gången :)

2011-09-09 @ 13:35:16
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Hejsan tänkte kika in och säga hej och önska dig en riktigt bra fredag. :)



du förresten! Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en GOTLANDSMÖSSA. :) klicka dig in på länken härin under för att komma till tävling och få reda på mer information. :)

http://xtio.nu/2011/september/tavling-vinn-en-gotlandsmossa.html/



KRAMAR XTIO

2011-09-09 @ 15:25:38
URL: http://xtio.nu
Postat av: Sarah Gabrielsson

Trevlig blogg du har du! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-09-09 @ 16:43:15
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejhej, fin blogg! besök gärna min :)

2011-09-09 @ 17:01:12
URL: http://jullesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0