Fredag.

Sov så gott inatt! Vaknade bara(...)4-5 gånger när jag(med mycket möda) skulle vända på mig, men det kan jag ta!
Kör lite varannan natt märker jag, så inatt lär jag nog vara vaken.

Var och hälsade på Jasmine och godingen Smilla, innan jag åkte och hämtade bilen från verkstaden.
Den bestämde sig för att börja skrammla ordenltligt igår, och en pajjad vattenpump är nu utbytt.
Hade tydligen tur gånger flera, då han både hade en ny vattenpump hemma(hade annars fått vänta ett par veckor), och att dom fick tid att fixa den innan helgen.
Idag hade han även fått in en bil med samma problem, dock så hade det gått så långt att hela motorn hade pajjat.
Känns alltid bättre att betala när man vet att det hade kunnat varit mycket värre..!
Och hade varit lite halvtaskigt om bebis hade fått för sig att komma ut när vi var utan bil:)

Resten av dagen har spenderat med mamma, som både bjöd på pannkakor och köpte en jättefin cardigan som jag hade spanat in. Blir bortskämd!


Fin va!?

Så nu får gärna lillskiten titta ut så jag kan börja frysa igen:)
21 dagar kvar!

Nu kommer snart C hem. Undra om jag hinner ta en mega-powernap innan?
Ikväll blir det antagligen sista grillningen för i år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Jag var in på fl och läste din förlossningsberättelse med Stella. Fantastiskt att ni orkat dela med er utav eran upplevelse och stora sorg. Tycker ni är underbara föräldrar och önskar er all lycka med Stellas småsyskon!



2011-09-09 @ 19:09:26
Postat av: Jenny

Tack!!=)

2011-09-09 @ 19:55:45
Postat av: Ella

Åh det är så spännande nu... undrar när lillskrutten kommer :)

2011-09-09 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0