Torsdag.

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med massa härliga mammor genom babyrytmiken!
Allt medan Ebba var hemma och körde med sin pappa:-)
Idag har jag röjt igenom lägenheten så att den ska se fräsch ut, då ytterligare en mäklare kommer hem och värderar lägenheten.
Är lite kluven, skulle gärna hitta ett hus vi båda gillar, och skulle vara så härligt med en egen trädgård!
Men trivs ju så bra i lägenheten och i norrtorn, kommer kännas deppigt att lämna den..
Men det blir nog bra när vi hittat vårt hus:-)

Först på schemat imorgon står fotografering av Korven!
Hennes kläder hon ska ha på sig kommer från KappAhl.


Kommentarer
Postat av: Louise - Tvillingmamma till Lowa och Malte

Åh, dom kläderna är så fina :D Jag har likadana till min dotter som hon ska ha på namngivning:) Supersött!

2012-04-20 @ 11:09:40
URL: http://louiserautio.webblogg.se/
Postat av: AnnnaJo

Sötis!

2012-04-20 @ 14:09:10
Postat av: Johanna Andersson

Underbar outfit! Blir nog fina bilder =)

2012-04-21 @ 15:34:09
URL: http://wordsbyjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0