Måndag!

Hej på er!
Var helt slut när vi kom hem igår, huvudet bankade och jag ville bara sova..
Idag hade jag tänkt ägna mig åt att packa, men är fortfarande inte utvilad nog..
Har iallafall fått tvättat, jobbat ett par timmar och fått storspö i korpen(ordningen tillbakaställd!).

Tänkte jag skulle skriva om träffen med spädbarnsfonden, men vet inte riktigt vad..
Det var iallafall avslappnat och bra, även om jag nog höll mig tillbaka lite. Kommer nog ta för mig mer, hälsa på alla och prata om det blir någon mer träff!
Nu var man lite osäker på hur allt skulle gå till, men jag är glad att vi åkte!
Skönt att prata med andra som försåt, skönt att prata minnen och känslor och skönt att folk lyssnar.
Och väldigt intressant att höra andra berätta deras historia!
Hoppas vi kan ta oss till någon mer träff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0