Upp och ner.

Vaknade av ett sms, där C bad om ursäkt för att han ställt till det i lägenheten. Traskar upp och ja jävlar, vilket kaos! Han hade dragit ut alla kläder i gaderoben, byrån i hallen utdragen, soffan och bordet utdragna och en glasljusstake var i kras(den skyller han dock på Sally).
Anledningen?
Han hittade inte bilnyckeln.
Först när han ställt till allt kom han på att det var jag som körde, och att den låg i mina shorts. Vilket han hade fått reda på med en gång om han frågat.. Kunde ändå inte sova i allt oväsen;)

Ebb och jag startade dagen med bad och dusch. Lagom tills vi torkat så ringde mamma och frågade om vi skulle med till badhuset med Milla och Cissi.
Off course!
Så det blev en promenad, ytterligare bad och dusch innan det blev en promenad hem.

Nu försöker jag vända tillbaka lägenheten igen innan C kommer hem.
Då drar vi och metar!


Kommentarer
Postat av: Madde - Mamma till Elias & bebis i magen

Snäll karl du har som vände upp o ner på lägenheten.. :) hehe kunde han inte ha frågat dig innan.. :)

2012-08-06 @ 20:39:59
URL: http://stromgren.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Han hade glömt att det var jag som körde.. Lustigt med tanke på att han cyklade;P

2012-08-06 @ 23:30:53
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0