Fredagstankar.

Ebba och jag hade tjej-kväll här hemma, och mamma kom och joinade.
Med semlor och choklad, då är man mer än välkommen;)

Gjorde ett försök att lägga korven någorlunda i tid ikväll, villket gick kanon!
ELLER INTE.
Nu sover hon iallafall gott, utmattad efter att ha skällt ut mig totallt.
Gulle.

C jobbar i helgen, så får se vad vi ska roa oss med.
Dom jag räknar som mina närmsta vänner är utspridda i Stockholm, Bålstad och Sydney. Ibland känner jag mig så jäkla ensam här nere. Alla verkar ha sina "gäng" som dom är så tighta med.
Antar att det jag vill ha sagt är att jag saknar er.

Jaja. Ryck upp dig.
Nu ska jag lägga mig och låtsas att vi någon gång kommer ifrån den här staden. Där jag kommer få ett jobb jag trivs med och där det finns ställen som faktiskt är öppna på söndagar.
Där det finns fler butiker än JC och Lindex, och där man har chans att bli något.
Bli NÅGON.

Längtar ni någonsin bort?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

förstår precis hur du menar! jag bor visserligen i en annan stad men det här med kompisgäng känns som jag tappat någonstans på vägen!

2012-01-21 @ 08:36:54
URL: http://www.sedorikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0