Onsdag!

Tittar bara in en snabbis innan jag ska försöka lura ner Ebba(som tydligen bara ska sova på min mage) i sängen.

Inatt stod tempen på nästan 40, och Ebb mådde inte alls bra. Men innan läkarbesöket vid 14 så var febern så gott som försvunnen, och inga mer kräkningar!
Hon är lite trött och kinkig, men ikväll har hon ätit bra, och det är antagligen bara någon virus som bråkar.

Eftersom Ebba är piggare så tog vi en premiärtur i nya sulkyn(babytravel(Bangkok?) från babyproffsen).
Blev en runda nere vid hamnen och tittade på raggarbilar.
Vagnen verkar få bra betyg, och vi fick den till ett bra pris!

Imorgon lämnar jag Christoffer och Ebba hemma så dom får kurera sig ordentligt, så dra mamma och jag till Kalmar och raggar lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0