Söndag.

Igår var jag heelt slut efter en superkul utekväll i fredags! Så det fick bli en slapp dag, styrde om lite där hemma, och därefter en bägare med annanas-sorbe på Nilssons innan jag mötte upp Mimmi och Ella, två härliga tjejer jag lärde känna udner Komvux-tiden!
Ella, som bor på Gotland har jag inte träffat sen avslutningsdagen, så det var verkligen på tiden:)

På kvällen var det Chrtistoffers tur att gå på galej, så jag hängde ett tag på grävlingsstigen innan jag åkte hem med en trött Ebb.
Fick bli chips, dipp och film för min del, precis vad jag behövde!

Idag öser regnet ner. Bra ursäkt för att stanna innne!
Imorgon har jag fock räknat med att vara pigg igen, då får solen gärna komma tillbaks!

En av dom fina bilderna jag fick av Ella:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0