Äntligen!

Äntligen fick jag lite tid över att sätta mig vid en dator!
Hemma hos mamma och pappa som bjöd på raggor, och innan dess var vi hos Jasmine och söt-Smilla!
Jobb tidigare idag, och nu är jag ledig i två underbara dagar:)
 
Tänkte bara passa på att lägga upp lite bilder jag inte får upp från telefonen!
Så here you are:
 
 
Det har blivit mycket sånt här! Så länge regnet håller sig borta.
Mina två hjärtan<3
 
 
Fruktkvällen. You remember?
 
 
Glad tjej efter toalettbesöket;)
 
 
Regniga kvällar blev det sånt här..
 
 
Och sånt här:)
 
 
Mycket sånt här.........
(Snart dumpar jag Blogg.se...)
 
 
Stella fick ett strå med smulton av sin gammelfarmor<3
 
Ja, lite av varje. Dagarna går för snabbt, tyvärr..
Men men. Vi har det bra iallafall! Det går bra att jobba, även om jag längtar efter att få gå hem till Korvis igen:-)
Nu går jag mest klädd såhär på dagarna:
 
 
Såå, äntligen fick jag slänga ut lite bilder! Om Blogg.se-Appen fortsätter krångla(förmodligen) så lär det dröja innan det blir fler...
Tack och hej:)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Jag undrar vart du har köpt dem vita fyrkantiga tallrikarna? jätte fina verkligen :)

2012-06-28 @ 19:33:34
Postat av: Jenny

I Ullared på GeKås! Finns skålar i samma serie jag måste införskaffa mig:-)

2012-06-28 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0