Jag blir gaaaaalen.......

Inatt sov vi hos mamma och pappa, då vi inte fått använda något avlopp mellan 8 igår till 16 idag.
Har hållit mig borta tills vattnet var på igen, kommer hem och möts av en lapp där dom meddelar att avloppen inte får användas mellan 7 på onsdag till 16 på torsdag...
Ååååhhhh.
Tack TUSEN TACK.

På torsdag ska vi ha visning igen(TACK du oseriösa budgivare), och det passade perfekt eftersom vi är på student i Kalmar.
Nu kan vi inte moppa golven, inte torka borden. Vi kan inte städa någon av toaletterna över huvud taget, eftersom dom ändå kommer vara där och skräpa ner.
Och Ebbas rum är fullt av tvättkorg, tvättmedel, sophink, plastpåsar, katttoalett m.m, då inget får stå på golvet i badrummen eller under diskhon.
H Ä R L I G T.
Jag kan ju iallafall damma och dammsuga halva lägenheten.
När dom är klara på torsdag har vi en och en halv timme på oss att städa.
Och då är vi inte hemma.
Great.

Usch så bitter;)
Men men. Bara att ställa klockan på 6.00 imorgon bitti, så jag hinner pinka och borsta tänderna iaf:)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hon är ju så söt din Ebba! Och Stella hade varit precis lika vacker ♥

2012-06-27 @ 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0