Känslan..

Känslan man får när man varit hemifrån i nästan fyra dagar, är trött, längtar hem, kliver innanför dörren och möts av....
Damm, grejer på borden, i soffan, på sängen..

Och känslan man får när ens sambo säger att han visst plockat iordning.
Visst, han har diskat och plockat in (nästan)all tvätt. Och gjort en slarvig bäddning.
Och just det, han hade moppar golvet. Utan att ha dammsugit..

Värst av allt är att han inte alls fattar grejen..=(

Snälla skriv att era pojkvänner också gör er tokiga ibland!?


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Harkel!!! Jag instämmer!

2012-06-10 @ 19:39:26
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Thess || Linneas mamma

Jag är inte ensam med andra ord!! Min tror tex. dammsugaren har eget liv och går igång av sig självt och att smutstvätten kryper in i tvättmaskinen utan att röra den.

2012-06-10 @ 20:48:32
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag blev förbannad senast idag (är fortfarande förbannad) eftersom min käre make inte fattar att jag vill ha honom hemma oftare och inte ha honom sittandes i massa styrelsemöten eller iväg på träning. Det ENDA jag gör i veckan gör jag inte eftersom vi båda är engagerade där och nån måste vara hemma med sonen. Då faller lotten på mig eftersom jag ammar... Suck!

2012-06-10 @ 21:00:35
Postat av: AnnnaJo

Haha...ja, du är nog inte ensam. Män och kvinnor är ju ganska olika. Jag förstår dig helt!

2012-06-10 @ 21:08:21
Postat av: Syster

Så skulle Affe aldrig våga göra :)

2012-06-10 @ 22:59:40
Postat av: Jenny

Haha skönt att läsa!:)

2012-06-11 @ 07:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0