Måndag morgon.

Uppe med tuppen.
Från och med 8.00 så är det förbjudet att använda avloppen, så det var bara att dra sig upp och do what I got to do innan dom stänger av vattnet.
Om jag har förstått det rätt kommer vi inte få använda avloppen förens imorgon eftermiddag.
KUL, känner jag...
Lutar åt övernattning hos mamma;)

Idag blir det både första och sista Nyfikarna på öppna förskolan innan sommaruppehållet.
Och ikväll är det korpen igen!

Såå, nu väntar vi på att rör-gubbarna kommer och gör vad dom ska!
Ha en bra dag folks!
Här har vi sool!:-)


Kommentarer
Postat av: Madelen

Så söt hon är och vilka underbart fina ögon :-).

2012-06-11 @ 11:31:11
Postat av: Madde - Mamma till Elias & bebis i magen

Härlig bild på er.. :)

2012-06-11 @ 12:16:03
URL: http://stromgren.bloggplatsen.se
Postat av: Madde - Mamma till Elias & bebis i magen

Tack Jenny, De känns bara så overkligt... De är fortfarande lite hemligt då jag inte är så långt gången.. Och de är inte så många som har min blogg.. :)

2012-06-12 @ 07:21:21
URL: http://stromgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0