Midsummer

Glad middsommar på er!
Här så blev det lugnt firande, först i Tjuståsa, där det blev lite fika och dans runt stången. Dock inte för mig, mig C och Ebba hängde på och röjde lite;)
Därefter åkte vi till kyrkogården där Stella fick ta över Ebbas krans.
Blev en sväng till sjukhuset där en av Christoffers släktingar fick tillbringa midsommar, sen bar det hem till mina föräldrar, och sedn till Christoffers.
Full rulle!

Idag var vi slut, och fick sovmorgon till 9 av Ebb, som startade dagen med sin numera rutinmässiga morgon kiss-och-bajs på pottan.

Nu väntar vi bara på att Jon ska vakna från sin middagslur så vi kan sparka igång den här dagen!
Min sista lediga dag på ett par veckor..
Ångerst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0