Typiskt.

Igår blev jag så sjukt irriterad, arg och besviken. Skulle ha skrivit kontrakt på försäljningen av lägenheten idag, men tack vara en oseriös budgivar så blir det inte av.
Så nu är det bara att börja om. Hon har ju inte bara ställt till det för oss, utan även för dom andra som budade..
Hoppas hon förstår det.

Nu väntar jag på att målaren ska komma för tredje gången idag och göra klart badrumstaket vi ska få fixat.
Klockan åtta knackade han på första gången, bara att masa sig upp ur sängen, dra på sig sin slitna morgonrock och öppna med håret åt att håll.
"Väckte jag dig?"
"Va? Neej då.."

Efter lunch hoppas jag verkligen att bilen är fixad, för då bär det av till Kalmar. Hoppas jag hinner till Ikea och babyproffsen innan vi ska titta på Christoffers syster som ska på bal.
Kul!:)

Hinner vi hem i tid så blir det lite fotboll. Igen.
Och för er som undrade så förlorade vi igår.
Igen;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!! Jag har en liten fråga om din graviditet. Hur ofta träffade ni läkare? Såg att du hade haft olika, hade du önskar något annorlunda? Pratade ni igångsättning? Hur ofta kollade de tappen? //kram Monica

2012-06-05 @ 20:26:08
URL: http://Kuticsnormark.com
Postat av: Jenny

Jag var gravid under semestern, så därför blev det olika läkare.. Träffade den första i v. 8, och hon tittade då på tappen och moderkakan. Träffade läkare iallafall 4 gånger till. Minns inte riktig i vilka veckor förutom en runt v. 26, då man skulle kunna se så att navelsträngen satt som den skulle.

Varje gång tittade dom på tappen, mest för att jag själv bad om det och var orolig.

Men dom var förstående!

En av läkarna propsade på igångsättning för att jag skulle vara under uppsikt, men jag ville inte..

Och med facit i hand hade vi inte hunnit så långt ändå=)

2012-06-05 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0