Hem ljuva hem!

Hemma efter ett härligt dygn i Varberg! Var faktiskt riktigt skönt att åka iväg bara vi två=)
Och med shopping i Ullared på vägen hem så var jag riktigt nöjd:)
Enda minuset var mina bröst.
AJAJAJ..
Satt mitt i natten och pumpade mjölk i en fantaflaska med tårar i ögonen, haha!
Så tips till småbarnsföräldrar som ska åka iväg och fortfarande ammar:
Ta med en bröstpump om du inte är en jäkel på att pumpa för hand;)

Underbar att komma hem till en superglad Ebba! Som hade sovit HELA natten hos mamma och pappa. Hon som knappt sovit alls på nätterna senaste veckan!
Smöriga unge;)

Idag har jag tagit en lång promenix med vagnen i solen. Njutit till fullo av mitt liv och varit på ett strålande humör!
Nu är vi hemma, och så fort jag får händerna fria så ska jag packa upp kassarna från Ullared. Alltid lika spännande att se vad man fått med sig hem:-)





Kommentarer
Postat av: Madde

Lägg gärna ut lite bilder på fint du fyndade på Ullared:)

2012-03-22 @ 11:03:23
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0