Koko loco.

Runt 13.30 kom jag lite halvstressad till ÖF, klädde av bebis och satte mig och pustade ut.
Pratar med en mamma om vårat husletande, och berättar att vi ska på ny visning.
"När var det nu igen.. Hm. Vad är det för dag idag? Vad är det för datum??
JÄKLAR!!"
Kom på det en timme innan, så det var bara att packa ihop oss och promenera iväg.
Hann ju iallafall säga säga hej innan vi gick igen;)

Blev en en skön promenad i solen, och (rad)huset kändes bra!
Har kikat på både radhus och fristående, och kanske mest varit ute efter det senare..
Men det här gillade jag!
Men ska titta på ett annat identiskt, så får vi se..

Tog en medveten omväg hem. Skönt!
Nu får jag nog ta att titta igenom kalendern ordentlig så jag får lite koll på mitt liv;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0