Söndag.

Får väll titta in och uppdatera lite!
Idag:Kyrkan!
Anledning:Dopåterträff.

Jag känner mig ganska obekväm i kyrkor, och att det var prästen som höll i Stellas begravning, och att dom sjöng en låt från begravningen gjorde inte saken bättre.
Men det gick bra, Ebba fick sin dopdroppe, Christoffer fick smörgåstårta och jag en korv.
Så vem är jag att klaga;)

Imorgon: Dagen jag har haft ångerst för i två månader.

Jag har en hotellcheck som jag "måste" utnyttja innan den går ut i april.
Perfekt för mig och C att åka iväg på en minisemester!
Åker till Varberg och vilar upp oss. Bara två dagar och en natt, men åååååh vad jag kommer sakna korven!!=(
Usch så dåligt jag mår över att lämna henne, särskilt nu när hon är inne i en orolig period.
Är övertygad om att hon kommer ha det bra hos mina föräldrar, men jobbigt ändå.
Jag ska försöka njuta av ledigheten iallafall!
Och på tisdag tar vi Ullared på vägen hem, och då ska jag kompensationsshoppa massa fint till henne:)

Såå, nu har ni koll på vad jag styr med. Nu håller jag tummarna för lite sömn inatt, åker tidigt imorgon.
Sover hos mamma inatt för att inte missa en stund i onödan med Ebbis!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: AnnnaJo

Åhh jobbigt att åka iväg, men säkert bra för alla inblandade. Jag tycker oxå det är jobbigt att lämna vår lilla kille. Än så länge har vi bara varit ifrån varandra en kväll i taget.

Lycka till!

2012-03-19 @ 08:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0