Vår -12

Haft en urskön dag med sim och promenix!
Blev bjuden på korv och potatismos, och nämnde mellan tuggorna för pappa att jag veeeerkligen skulle behöva tvätta bilen. Hade han kanske tvättsvamp och grejer jag kunde låna?

Jag, Ebba och mamma gick ut och gick en runda, och när vi kom tillbaka hade vi varsin skinande ren bil.
Bra service på det här stället;)

Blivit en heldag i Kristineberg, men nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hem.
Christoffer är inte hemma, så jag har TV'n för mig själv.. Men jag måste nog se på IKO på tv'n iallafall, tro det eller ej. Spännande nu ju! Även om jag inte är jätteintresserad av hockey så gillar jag ju att vinna;)
Och nu har "vi" världens läge!

Imorgon startar vi dagen med en promenad och babyrytmik, sen får vi se vart vi hamnar!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0