Varberg!

Bor på ett superfint hotell, Stragatten i Varberg. Strosade runt på stan när vi kommit fram, och Christoffer fick ett Halleluja moment på Pizzerian, och påpekade att det var den absolut godaste pizzan ever. Och då har han ätit på många pizzerior i sitt liv..
Det var ett starkt ögonblick ska ni veta;)
Och att det var två snygga brudar som jobbade där gav nog extra plus i kanten;)

Nu har jag solat, och efter det satt vi och bubblade i säkert en timme. Så jäkla skönt!
En lång dusch efter det, och nu har Christoffer däckat på sängen. Jag försöker hålla mig vaken, somnar jag nu så lär jag ju sova tills imorgon bitti:)

Snart öppnar kvällsbuffén, och aptiten är på topp!
Saknar little Kid, men hon verkade vara på toppenhumör och mamma och pappa. Tycker säkert det är skönt med lite semester från oss;)

Nej, nu ska jag pumpa ut lite mjölk innan tuttarna exploderar, sen ska jag göra mig fin för kvällen! Kanske knäcker första cidern på över ett år ikväll!?


Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Åhhh där har vi med sovit.

Samma dag vi var på rutin ultraljudet. :)



Ha en mysig kväll :)



Ps de har super god frukost ;)

2012-03-19 @ 22:13:28
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh varför gör man inte nått sånt där oftare :) låter helt underbart men har väll att göra med att det är som du skriver så jäkla svårt att vara ifrån sina barn

2012-03-21 @ 08:03:58
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Postat av: Jenny

E: det var det, mmm:)

M: ja det är ju det! Men kändes jättebra faktiskt, saknade henne såklart, men det var himlans skönt att ha händerna fria ett dygn!

2012-03-21 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0