Yawn...

Skolkade från rytmiken idag.
Skyller på litet kid som höll låda halva nattet. Seriöst, hur orkar en sån liten människa hålla på så länge?
Imponerande!

Var iallafall go och glad när hon vaknade, och det blev en kladdig grötfrukost och en varm promenad på förmiddagen. Köpte ett par snygga dojjor till Ebba!
Därefter mötte jag upp Jeanette för lite lunch och prat. Himlans länge sedan, så det var kul!=)
Hann med en promenad med henne och Freddie(hunden) innan vi rullade vidare.

Hunnit med en sväng till Maxi, hälsat på Ebbas farmor och farfar och mormor och morfar.
Mötte även hennes gammelfarmor på stan, så vi har nästan betat av hela släkten;)

Imorgon kommer Ebbas polare på besök, och jag har tänkt att bjuda på lunch. Dock kan jag inte bestämma mig för hur jag ska göra, så kan se fram emot en stressig förmiddag.
Framförhållning, vad är det??

Nej nu är det bäst jag sover, vet aldrig när fröken får för sig att vakna.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0