Korp-måndag.

Här har det varit lugnt i helgen!
I lördag var vi och grillade och hade det supertrevligt hos en familj från föräldragruppen.
Tiden sprang iväg som bara den, och plötsligt var klockan 18.30, en timme innan min skjuts skulle hämta upp mig i Northtower.
Skynda hem och fixa till sig en smula och iväg på 25-års fest.

I söndags gick vi upp i god tid och begav oss på avslutning på babyrytmiken i parken. Soligt och skönt!
Sen iväg och styrde lite innan vi gick och tittade på oaik som åkte på pisk.

Och ja, pisk kan man väll lugnt säga att vi fick i Korpen idag. 0-9..
Så jäkla kasst!;)

Annars idag har jag styrt lite här hemma. Öppen visning av lägenheten imorgon. Nervigt..

Såå, nu har ni koll på mig;)
Nu sitter vi och degar framför teven med oboy och rostade mackor.
Gött!

Imorgon hoppas jag på sol, så jag kan få lite färg på näsan när jag ändå måste hålla mig hemifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0