Maj!

Äntligen Maj! Nu börjar dom härliga månaderna.
Startar bra med soool!

Sitter och knåpar ihop en to do-lista som jag(vi) förhoppningsvis ska checka av i veckan.
Start imorgon med att fixa nya pass till hela familjen!
Skönt, har alltid hatat bilden på mitt gamla;)

C jobbar och Korvis sover. Hon har varit riktigt samarbetsvillig idag och jag har fått massa gjort.
Mycket tack vare tvättmaskinen(skitkul) och ugnen(even more skitkul)!

För min del blir det Top Model och varm choklad.
Bra kombo!



Kommentarer
Postat av: Nina

Alfons gillar också tvättmaskinen och ugnen, framförallt när den är varm... Just nu är det dock rätt bra, för då håller han sig still ett tag! Så han och Ebba kan ju ha en play-date framför tvättmaskinen :)

2012-05-01 @ 21:23:08
Postat av: Isacs Mamma

Jenny! har du fixat telefonen än :P

2012-05-01 @ 23:35:53
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nina, det får dom ha:-)

Tanja, nej! Jag skulle göra det på mammas dator, men visste inte hur jag loggade ut från hennes iTunes!

2012-05-02 @ 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0