Fredag.

Efter en natt med många vakentimmar så fick jag hoppa in och jobba. Och i eftermiddags fick Christoffer veta att han skulle hoppa in och jobba inatt, PLUS, att det tydligen kommer ett par(?) från Halmstad som ska på visning på våran lägenhet imorgon.
För nu är den ute igen, och nu ska det bli affär.
Men jag är ju inte jättepepp på att städa, skulle helst gå och lägga mig redan nu.
Som tur är kommer Christoffer föräldrar och hjälper mig att pimpa lägenheten/passa Ebba. Katterna har jag checkat in hos mor och far. Ska försöka samla lite energi så att det blir lite fräscht redan ikväll.

Energi finns visst i min Marabou, så det är bara att offra sig.


Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Gott med Marabou =)
Hoppas att ni har tur med visningen nu!

2012-09-28 @ 23:37:29
Postat av: Pia

Haha va skön du är, finns ganska mycket energi i Marabou :-) Lycka till med visningen :-)

2012-09-29 @ 08:22:10
Postat av: Jenny

Ja, håll tummarna!

2012-09-29 @ 20:13:45
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0