Söndag.

Är helt slut efter denna hel! Som egentligen varit som vilken som, förutom att Christoffer var iväg i princip hela lördagen. Och så har jag iofs jobbat lite också. Plus att jag som vanligt varit uppe innan tuppen med pigg tjej.
Och, hon har lärt sig att resa sig upp! Inte konstigt jag är trött av allt spring.. Och idag lärde hon sig äntligen att sätta sig också, innan har hon kört "fritt fall" när hon gått klart;)
Allt har kommit i lite omvänd ordning, första stegen->krypa->resa sig upp->sätta sig ner.
Har gått lika bra det:)

Jag somnade på soffan när Ebb sov sin eftermiddagslur, och var om möjligt ännu tröttare när jag vaknade.
Fick bli en cykeltur till Maxi för att piggna till lite!

Nu sover hon gutt.
Imorgon blir det några timmars jobb, sen blir det nog en sväng till öppna förskolan för att rasta lilla Korvis lite!

Nu bäddar jag ner mig framför teven under duntäcket, för fy vad jag fryser!

Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0