Torsdag.

Startade dagen med tvättid 7.00.
Har alltid undrat vilka det är som bokar dom tiderna, men nu är det ganska självklart.
Jag behövde ju inte ställa klockan om jag säger så.

Senare traskade vi in mot stan där jag bjöd C på en försenad födelsedagslunch. Som följdes av fika med halva Christoffers släkt som vi träffade på vägen:)

Nu är C på jobbet som vanligt, och jag har äääntligen lyckats söva en övertrött(?) tjej.
Sängen=vanisinnig
Mammas famn=nöjd tjej
Sjukt frustrerande, särskillt när jag ville se lyxfällan som var härifrån ikväll;)
Vi har varit ute och sprungit runt kvarteret, gungat och gåtränat i gräset med tillhörande vurpor.
Hon borde tyckt att det vore superskönt att sova nu!
Men det går för det mesta superbra, så jag ska inte klaga.

Nu blir det iallafall "Hela Sverige bakar" där en norrländsk tjej jag jobbat ihop med deltar.
Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0