Pause.

Det blev visst en liten pause härifrån.
Välbehövligt, men nu är jag här igen:)

Mycket har hänt, men antagligen inte något som intresserar er.
Vi får iallafall huset på fredag!
För tillfället bor vi själva i mamma och pappas hus, då dom glassar runt i Thailand. Förhoppningsvis har vi hunnit flytta ut innan dom kommer hem, men man vet ju aldrig;)
Har lite vi ska göra med huset, så vi får se.

Allt är iallafall bra, vi jobbar och Ebba hänger på dagis dom få dagar när våra jobbtider krockar. Hon hade antagligen velat vara där oftare, hon älskar det. Skönt!

Var och fixade till mitt risiga hår idag.
Jag är SÄMST på att sköta mitt hår, och sällan till frisören.. Men nu så äntligen:)

Har ni tråkigt kan ni ju alltid följa mig på instagram(Prydh) och på twitter(JennyRydh)
Inte för att jag är så jävla spännande där, men ändå:)

Mitt "nya" hår. Och min nya tröja. Från barnavdelningen på KappAhl. Superskön!


Kommentarer
Postat av: Madde

Var kan man köpa det snygga mobilskalet?:)

2013-03-16 @ 11:13:23
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Postat av: Jenny

På Cubus!=)

2013-03-23 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0