Fina ord.

Jag kom att tänka på ett fint mail jag fick av en tjej för några veckor sen, och jag vill gärna dela med en bit av det här:

"SORG-Att få sitt hjärta sönderslitet i smådelar, för att sedan försöka hitta dem igen.. vissa bitar finner man aldrig ... dom kommer alltid att saknas.
Jag undrar vart bitarna av mitt hjärta tog tog vägen? Det gör så ont!!!
Jag tänker att det är de älskade vi förlorat, som tagit med sig dem till den heliga plats där de befinner sig, för att de vill ha en bit av oss hos sig, de vill ha en bit av våra hjärtan.

När det gör ont i mitt hjärta tänker jag att det är min bror som kramar mina hjärtebitar så hårt för att han vill visa att han älskar.

Det gör ont i era hjärtan för att Stella ville ha några bitar med sig...krama dem .. för att hon vill visa att hon älskar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0