Risit.

Mitt hår alltså. Jag behöver verkligen ett frisörbesök, men jag ska fanemej klara mig en månad till i väntan på septemberlönen, det är för mkt annat den här månaden. Starkt Jenny, hejja!!

Idag blir det fika + prata av sig-stund med Cissi! Och ikväll blir det filmtime med samma böna plus våra hunkar. Ice age 3, äntligen!!=D

Även planerat: Stockholm!! 6-9 september drar jag upp till systeryster och Milkshake. Med på köpet fick jag visst både mamma och (typ) moster. Blev ingen syskonhelg då, men får ju iaf gratis skjuts upp, och slipper äckliga buss resan, och det betyder mycket!
Tråkiga med detta är att jag missar den matchen jag sett fram emot mest, när vi skulle möta högsby och Linnéa.. Skittråkigt, men så får det bli. A-laget möter dom nu på söndag, men tvivlar på att jag får vara med då med min kassa kondis, plus missad träning idag pga stukad fot.. Fan..=(

Jaja. Hits you have to take, as we say.

Puss på're.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dålig tajming Jenny :P

men det kommer fler matcher!

Ha det bra. Kram

2009-08-25 @ 10:58:33
Postat av: Jenny

Ja, och då jävlar;)

2009-08-25 @ 11:07:08
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0