Wake up!

Nu väntar 3 nätters arbete! Christoffer är på väg till Gotland och iko's täningsläger, så jag kommer få sova ostört på dagarna. Är lite avis, hade jättegärna följt med.
Både för att jag inte varit på gotland sen jag var liten, och alla säger ju att det ska vara så fiiint..! Och för att C ska sova hos Ella, och det känns lite dumt att han träffar henne innan jag gjort det! Känns fruktansvärt länge sen nu, tråkigt..
Men som vi sa, alla har haft fullt upp med sitt nu i sommar, och alla verkar ha olika jobbscheman..
Jaja!

Legat ute och solat med en av granntanterna som hållit koll på mig under den timmen jag låg ute. Alltid trevligt med lite övervakare! Och då var det inte ens den mest nyfikna grannen, hon kan inte ha verit hemma, då borde jag sett henne:)

Försöka sova en stund kanske? Min tur att köra inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0