Damn it..

Fick spö igår av Nabben på bortaplan.. Fan. Dom var inte så jävla bra, ändå spelade dom ut oss helt under delar av matchen. 3-0. Åååååh.
Dock så har vi flera spelare som är utomlands, så vi fått låna in några spelare från 14-års laget, så det säger kanske en del.
Fick en rejäl spark på smalbenet, så jag har lite lagom ont och är svullen. Dax att byta benskydd kasnke? Dom jag har nu är spruckna och gör uppenbarligen inte så mycket nytta=P

Har blivit bokad på jobb tisdag-fredag, och det är bra. helgen har jag tagit ledig, både för att jag vill hänga med Cissi och kanske kalasa till det lite, och dels för att jag ska gå brevid första natten på måndag. Ska bli intressant och se när jag börjar sega till mig på natten.. Jag gissar på 3-halv 3 tiden.. Isf har jag 4½ timme att kämpa för att hålla mig vaken.. Det blir nog bra:)


När, nu ska jag gå och sortera lite tvätt, är verkligen på tiden att vi slänger i några maskiner!

Kommentarer
Postat av: Marie

vi är VÄLDIGT duktiga!! ;)

2009-06-16 @ 14:37:22
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0