Jävla Fish thank..

Nyss skjutsat hem Sara efter våran filmkväll. Jag varnade henne innan att jag alltid lyckas välja skumma filmer, men hon tog risken och fick därför se den helt kassa filmen "Fish tank".
Många "åååh neeeeej", "men varför??" och "eeh va???".
Se den inte.

Annars har dagen spenderats på jobbet, en sväng till kristdala marknad, där jag bara fick med mig massa godis hem, och sen grillning hos C´s föräldrar.
Och nu movie night med Sara då. Lite quality time innan hon drar tillbaka till Australien på tisdag=(
Cissi, Sandra och Elton var uppe och sa hej en sväng, och Saras loverboy Gavin ringde och berättade att han gick upp för en jobbig backe. Typ.

En bra dag helt enkelt!=)

Får nog försöka sova lite nu om jag ska orka upp och joba imorgon.. Bra 5 arbetsdagar kvar!!
Lovley!

Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0