Fredag.

Idag tog vi bort blommorna från begravningen och gjorde det lite fint runt korset istället. Det är två veckor sen begravningen, blommorna har ändå stått sig bra, och dom har varit fint länge. Kändes ändå bra att få göra iordning lite hos dig sötnos<3

Ikväll blir det grillning hemma hos svärisarna. Sista för i år? Och imorgon ska jag äntligen få håret fixat.
Tack Mia för att du tar dig tid, är väldehövligt:)
Senare imorgon så blir det lite fotboll i kristineberg, och efter det så åker vi mot Stockholm! Spana in syrrans nya lägenhet och träffa lite vänner där uppe. Stannar till tisdag så C kan passa på att gå på hockey i Uppsala på måndag. Mamma har lovat att passa katterna, och att gå till Stella dom dagar vi inte kan. Känns jobbigt att inte kunna gå dit två dagar, man är van vid att gå dit flera gånger per dag...
Ljusen kommer brinna iaf.

Pratat med min nuvarande chef idag. Jag blev darrig på rösten bara av att prata om jobbet. Jag vill börja på en ny plats, där vårdtagarna inte känner till min historia. Samtidigt blir det jobbigt att lära känna nya arbetskamrater igen. Och vet dom vad jag går igenom, eller måste jag berätta själv? Kommer dom vara förstående, eller bara tycka att det är besvärligt?
Vi får se hur det går med allt. Har ju ett tag att förbereda mig på.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag önskar er en härlig sthlmsvistelse.

Min arbetsgivare informerade mina arbetskamrater om vår situation och de kom överens om att JAG skulle få inleda om jag ville prata om det... jätteskönt.. även om några få vikarier inte fått informationen.. det är sånt man får ta..

Alla var verkligen jätteförstående och de lät mig gråta om jag behövde.

kram

2010-10-15 @ 18:43:40
URL: http://elma.barraza.se
Postat av: Jenny

Tack!

Hoppas jag får lika förstånde arbetskamrater!

2010-10-16 @ 09:39:48
Postat av: ampelos

ha en bra dag :)

2010-10-16 @ 10:40:00
URL: http://ampelos.se
Postat av: Sara

Så gott o grilla! ;p

Hoppas de blir kul i Stockholm..

2010-10-16 @ 10:55:42
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: alicia

Hoppas det löser sig!

2010-10-16 @ 11:00:26
URL: http://kamelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0