Give me a break...

Mina mysigaste stunder med toalettstolen måste vara stunder som i morse. När man tidigt på morgonen har ett akut behov av att kräkas, innan man har fått i sig en droppe.
Magen vänder sig ut och in flera gånger, och man hulkar och gör mysiga ljud ifrån sig, OCH INGET KOMMER UPP.
Magen krampar och det gör så ont.
Så nu hoppas jag att kroppen har fattat att det är tomt, så jag slipper mer illamående för idag.
(Tur att ni älskar att läsa om mitt illamående.)

Har duschat, och nu måste jag komma på vad jag ska ha på mig idag på dopet. Det är ingen vanlig "JAGHARINGETATTTAPÅMIG-panik", utan nu är det på riktigt. Eftersom magen för tillfället har en riktigt osmickrande form, så passar 90% av plaggen inte längre.
What to do, what to do.
(Var inte oroliga. Jag lovar att jag även idag är uppskattar att detta är mitt största problem för tillfället.)

Så, leta fram kläder och slå in doppresenten. Ute i god tid som vanligt.
Sen bär det av till Målilla och tjocka släkten!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0