Sprattel.

Blivit pizza hos svärisarna, och nu blir det filmen "grown ups". Lustigt att vi tjejer alltid blir nedröstade när det kommer till filmval...

Imorgon ska jag plåga C lite på stan i Kalmar! Behöver verkligen utöka min gaderob. Hade inte så mycket kläder jag kom i förra året med Stella i magen, men tänkte att det fick gå. Men ett år till i samma uttöjda kläder funkar ju inte.

Idag har jag föresten varit gravid i 99 dagar!
Känner att det sprattlar på morgnar och kvällar. Längtar tills sparkarna kommer...
Mysigt=)

Nej, film var det!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till graviditeten! underbart med ett syskon till Stella! Härligt att du börjat känna bebisen =)

2011-04-01 @ 23:14:03
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0