Nu så!

Är bilderna inlagde från juldagen. La iofs in dom redan inatt, var uppe och kollade på junior vm i hockey till typ 3 inatt. Hur illa är inte det? Invigde iaf min soda stream inatt, den är ju helt underbar:)

Stan idag med syrran, milla, mammsen och glenn. Snart iväg och hälsa på Glenns farmor, ta med Sally så hon får va med på lite=)

Ikväll hänger jag nog hos mamma och milla. Är enda kvällen på 5 dagar jag är ledig, surt.. Blev iaf storhelg igår och imorgon, behövs.

Nu är vi snart innen i januari. Det suger, för det innebär att Sara åker till australien och pluggar, fia flyttar till stockhol, och dom andra brudarna drar tillbaka till sina plugg-städer:(
Jag hatar det, jag har ingen kvar. Ingen som är som mig.
Tänkt alla kvällar när jag vill dricka massor och dra ut och dansa på bardisken.. Vem ska jag ringa då?
Eller när jag vill dra till coffe house och prata massa skit..
Fan, fan, fan...
Om jag visste att jag också kom härifrån efter skolan, om jag såg nånting att se fram emot.. Men nu ser jag ingnting. Förutom dom få helger då cissi och sofia kommer hem.
Hm.

Och hur lätt är det att hitta nya vänner i den här staden?
Hur kan man komma någon nära?

"En främling är en vän du inte känner än.
Eller en helt vanlig idiot"

Kommentarer
Postat av: Ella

Vaaa? Du har ju oss... ;)

2008-12-28 @ 15:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0