Nej, jag gillar inte anonyma komentarer.

..Och jag tar dom inte särskillt allvarligt.

"Anonym:
Ifall samma sak hade hänt mig, med den där bruden. Då hade jag tagit rosorna som ett tecken på att min kille hade gjort något, med denna brud. Kanske inte varit otrogen, men kanske svarat flört-aktigt tillbaka? De säger alltid förlåt genom att köpa någonting till en när de vet innerst inne att de är skyldiga. Hade han inte haft skuldkänslor så hade han inte köpt något. Har ni brudar aldrig undrat varför man alltid får presenter av pojkvännerna när det uppstår något problem med en annan brud?
Bara en tanke :)"


Tycker lite synd om dig "Anonym" om du bara får blommor när något dåligt har hänt.  Verkar inte särskillt kul att få blommor i din värld! Själv så får jag blommor när vi har det extra bra tillsammas:) Så oroa dig inte för mig kära anonym, men tack för dina omtanke och dina goda avsikter=DDDDDD

Det här kanske inte alls stämmer, men komentaren som skrevs, skrev du ca 5 min efter att en viss person besökte min bdb. Kan det vara samma person..? Bara en iaktagelse..
Nästa gång får du gärna skriva vem du är.

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha.. love it!

2008-11-26 @ 17:32:28
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/
Postat av: cissi

Verkligen underhållande ha ha..

2008-11-27 @ 15:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0