Här är den!

Våran soffa vi har köpt! Mega stor med breda sköna dynor med en het villig grabb i. Kanon!


Det som var lite tråkigt var att det var leveranstid på 6-7 veckor=/ Vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt lilla kalas nu när vi inte har någonstans att sitta! Hm..

Var på sjukhuset ikväll och fick mitt schema. Blev lite le då jag fått ett schema med TRE jävla helger.. Eller 2½, men ändå.. Är inte det lite taskigt? Plus att man som vanligt för ett 75% schema så man måste plussa på ett par dagar för att komma upp i heltid och bli godkänd.. Nej, det tyckte jag inte var så kul.
Skulle kunna höra om jag kan flytta åtminstånde en helg till mitt i veckan, men det är redan ganska fullt där.. Blaha.
Hoppas min handledare är sjyst iaf och att det är n rolig avdelning så att dom 4 veckorna går lika snabbt som på 41'an:)



TACK till Ella och Marie som håller lite ordning på mig, jag har inte koll på nånting just nu känns det som:)
Imorgon kl. 10.00 i skolan iaf:)

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Marie

Den soffan kommer jag gärna och provsitter i och kanske spelar ditt spel över ett glas vin!!

Det ska vara stora mjuka soffor!! :D

2009-04-07 @ 23:21:45
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det för du göra! Tyvärr inte förens om över en månad..:)

2009-04-08 @ 09:28:23
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0