polisjakt!

Igår när jag vart oh fixt mat på 'Maggans' så hörde jagpolisbilens syrener i full fart. Jag traskade vidare mot vårat hus och då kom polisen, jagandes på en personbil, och flög förbi mig in på en parkering. Coooolt va..;)
Där fick dom iaf stop på honom, men mer vet jag inte. kanske ska kolla tidningen?

Om en timme ska vi skriva på det sista med banken, och sen är lägenheten våran!:)

Vid ett har jag sista rehab-provet, och jag har läst 5 sidor i kapitlet. Inte bra. Men jag orkar inte bry mig längre. Tur det är praktik snart så jag kommer ifrån skolan, trotts att det är astidiga morgonar och sena kvällar och massa helger.
Vad som helst, bara det blir en förändring!

I eftermiddag tänkte jag locka hit Milla. Blir nog inte svårt så mycket som hon gillar Sally=) Och ikväll ska jag hänga med Cissi-kompis, tvinga henne packa lite flyttlådor och så=) Imorgon ska jag jobba till 13, sen påskmat hos mamma, och filmkväll med cissi och peter på kvällen. På lördag är det påskmat hos Chrisoffers mormor och morfar, sen utgång på kvällen. Herregud, när ska vi hinna flytta egentligen??
Tur vi har våran lägenhet till sista april:)

Nä, nu ska jag dra på mig lite kläder och kanske hinna läsa en sida till i rehab-boken.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0