Mitt egna expriment!

Larvigt kanske, men ändå:)
Jag går väääldigt sällan ut utan att ha sminkat mig. Det är verkligen inte många förutom C som sett mig utan smink.
Iaf, igår bestämde jag mig för att gå ett dygn utan att kladda ner ansiktet, för att se om jag verkligen skulle må dåligt av det. Sagt och gjort! Vart på stan, C's jobb, sjukhuset, maxi och jobbet och lite hit och dit, och kan därför konstatera:
Jag mår inte alls sämre utan smink. Folk har knappt sett någon skillnad överhuvudtaget. Däremot mår jag bättre med lite make up, jag känner mig helt enkelt finare, oavsett vad andra ser och tycker.
Jag sminkar mig för min egen skull.


Nu måse jag verkligen packa och göra mig iordning, om mindre än en halvimme kommer svärfar/tränaren och hätmar upp mig, bortamatch mot Lindsdal ikväll! Jag är peppad!!=D

Kommentarer
Postat av: C (biff) (storsnopp)

Du e snygg jämt baby=)

2009-08-14 @ 15:49:18
Postat av: Jenny

Haha, tack baby..;)

2009-08-15 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0